تحولات منطقه

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جمهوری اسلامی ایران و آمریکا تمدید آتش‌بس را در نظر بگیرند و به گفت‌وگو و دیپلماسی فرصت بدهند.

پاکستان: آمریکا و ایران تمدید آتش‌بس را در نظر بگیرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سناتور محمد اسحاق دار امروز با نتالیا بیکر قائم مقام سفارت ایالات متحده در اسلام‌آباد دیدار کرد.

طرفین پیرامون آخرین تحولات خاورمیانه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان بر گفت‌وگو و دیپلماسی به عنوان تنها ابزار مناسب برای مقابله با چالش‌ها و دستیابی به صلح و ثبات پایدار منطقه‌ای تاکید کرد.

وی بر لزوم تعامل بین ایالات متحده و ایران تأکید کرد و از هر دو طرف خواست که تمدید آتش‌بس را در نظر بگیرند و به گفت‌وگو و دیپلماسی فرصت بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha